Translate

**永別敏感牙齒!從日常生活做起!貝利達全效抗菌牙膏-Plus**

星期四, 9月 25, 2014 0 Comments A+ a-


見到杯冰水,就會覺得牙齒好痺:s
因為我一直都係敏感牙齒,每次一食凍/熱既食物,
排牙就勁痺!!特別係2隻門牙-_-

敏感牙齒都有幾種唔同
而我就係右邊果兩種/_\

不過唔洗驚!!今次PP收到既試用正正岩晒我既需要!
貝利達全效抗菌牙膏-Plus  $115/100ml
- 適用於牙齒輕微損傷及口腔異味
- 幫助減少牙菌斑滋生
- 抑制牙齦出血問題
- 舒緩敏感牙齒痠痛問題
- 牙結石較為嚴重的人仕建議持續使用

見到嗎xd?佢可以舒緩敏感牙齒既痠痛~
我一收到就立即試用!開始日期係12/9/2014
到依家都仲用緊佢~

白色膏狀,薄荷味,刷3分鐘即可

*用後感*
之前都有用過敏感牙齒專用既牙膏,但係果隻牙膏係完全起唔到泡(感覺上刷唔乾淨)
同埋勁鹹,用左幾日頂唔順冇用了
效果當然係睇唔到x_x

相對貝利達就容易起泡,味道可以接受,而且用左近兩星期,
敏感牙齒有改善,食雪糕容易左haha不過仍然會有少少feel
所以我仍然會持續去用~因為今次我只有牙齒敏感既問題,
並唔化表佢只係牙齒敏感先適用嫁!有以上介紹既問題者都岩用!


email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由貝利達提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。