Translate

**活化年輕輪廓!LISSE Lift Young年輕輪廓提升系統**

星期六, 9月 27, 2014 0 Comments A+ a-

早前PP去體驗左LISSE既「Lift Young年輕輪廓提升系統」既其中一個療程
佢成個提升系統分必有三大元素,包括 活化 ,緊緻,提升
我今次療程主要係活化方面~先活化老化肌膚,增強保濕吸收能力。

「活肌胜肽導入療程」
活肌胜肽導入療程結合多種高濃度醫學成份,包括甘醇酸、乳酸及蛋白肽,此細小成份能快速深入皮層,有效加促老化角質脫落,刺激表皮層細胞代謝更新,令活性皮層豐厚從而提升保濕力;同時提供獨特導入效應,將緊緻活肌性肽帶入皮膚底層,活化肌膚組織,令皮膚更細緻光滑、緊緻飽滿,並加強其他醫學美容療程及護膚品的吸收力及功效。

可以溶解黑頭,又可以改善膚色,增強皮膚的抗禦力及吸收力,真係一舉兩得!

再次踏足LISSE既地方XD(上次係聽講座)
今次終於帶左相機拍攝喇

首先,治療師會根據客人的健康紀錄、當時身體狀況及皮膚狀態,評估是否適合活肌胜肽導入療程。如有需要,可在不顯眼的位置進行過敏試驗(皮膚貼布測試) 。
敏感性皮膚需要注意喔!因為過程都會有"LA LA地"既情況,所以必須先做測試

療程前,卸妝及徹底清潔

為皮膚塗上更生平衡產品,平衡面部酸鹼值(pH)。

為皮膚塗上活肌胜肽導入產品,會提供風扇減低痛楚
過程會有D "LA LA地",大概需要忍耐1分鐘

使用煥膚專用中和劑中和活肌胜肽導入產品的酸性。

用冰凍水份面膜舒緩肌膚,再使用B5 精華作導入,然後敷上B5 保濕面膜

完成療程後,治療師會塗上B5 及抗氧化修護精華、眼霜、面霜及修護防曬霜SPF 30, 保護療程後敏感肌膚。

*用後圖*
療程前後對比

皮膚亮澤左好多,皮膚摸上去都好滑~
毛孔明顯比之前細左喇xd好開心~~
效果好好,成個療程除左活肌胜肽導入既過程有d"la"之外,都幾舒服
不過最重要都係做左測試先!
治療師提醒,療程後盡量避免曬太陽同搽美白產品,出街前都要做足防曬措施
水份mask可以fu,而且頭3日特別吸收嫁~

如有興趣可到以下專頁


email: puishan123456@yahoo.com.hk


療程及有關資料由LISSE提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。