Translate

**冬日購物節大掃貨xHanaka花戀肌 凍亮掃黑面膜炭長**

星期一, 12月 30, 2013 0 Comments A+ a-

今次係我依年最後一次既分享喇~XD(講到生離死別咁)
就快新一年喇~我係到祝大家一年靚過一年~
PP係27號去左冬季購物節呀!!因為係瘋狂狀態下,所以係果邊我係一張相都冇影到(包括美食節都冇)
唔怕喇~大家睇下我既戰利品先xd(又晒野haha)


係圖中大家都見到Hanaka-凍亮掃黑面膜炭長係米先xd係購物節買$88咋!!
今次我就會介紹佢!!!見過小花推介同埋其他blogger都讚
主要功效為: 消滅油光老化角質,補充肌膚天然礦物質;去除黑頭粉刺, 加強肌膚抗氧化,擁有蘋果般好氣色;抑制酪胺酸酵素活性, 減緩黑色素形成;縮小毛細孔,嫩白肌膚飽水分; 促進新陳代謝,舒緩鎮定二合一。

今日就等我用下佢喇!!!!!!!!!!

1.先清潔面部,再用熱毛巾敷面1分鐘
2.塗約0.5-0.8公分厚度凍膜於鼻頭或全面
3.20-30分鐘
4.用面膜棒刮走凍膜,再用暖水洗淨

清洗完之後,可以清晰可見粉刺浮晒出黎!!
係依個時候,我就會用黑頭清潔針去推走粉刺~

最後當然唔少得收細毛孔喇~我就用蘆薈gel做個厚fu mask~

我覺得凍膜黎講都算唔錯~可能係因為冇配合到佢撕果隻面膜,黑頭去得唔顯,但粉刺就非常多~
價性比都好高~有清潔同少少既保濕作用~而且份量都多

email:puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享