Translate

**聖誕快樂~!!!分享-白色聖誕雪女妝容-**

星期三, 12月 25, 2013 0 Comments A+ a-

終於都製作好今次既妝文喇
我都係第一次分享妝文><如果有咩改善地方請多加指點喇

係上篇我預告左會出一篇聖誕妝文xd就係今次既---白色聖誕雪女妝(個名亂改haha)
個名令我諗起魔女妝唔理喇xd
即刻去相~!!!!!!!!!!!!!

首先,我會戴上geo-蜜糖系列既啡色隱形眼鏡(上面打錯字了)

金色眼影覆蓋整個眼窩

用眼影掃佔上橙色眼影/胭脂,塗在後半眼窩位置

效果大概是這樣

再畫上黑色/啡色眼線,眼尾微微拉長

用帶有珠光效果的眼影/眼線筆畫在下眼頭位置,
再用2號深啡色眼影塗在下眼尾,加深眼睛輪廓
最後塗上有拉長睫毛效果的睫毛液


掃上自然顏色的腮紅

塗上粉色唇蜜(holika holika這枝超有豐唇效果喔)

最後出來既對比圖


當日我仲捲左髮尾,出黎既效果好洋娃娃呀(自戀xd)
最後祝大家聖誕快樂~~希望大家有個開心難忘既聖誕節


email:puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享