Translate

**冬天先黎玩泡泡!too cool for school 雞蛋泡沫面膜**

星期六, 12月 07, 2013 0 Comments A+ a-

HALO!!!大家XD
話說已經好耐冇發文喇

要"的"起心肝喇!!!!事不宜遲...
等我今日介紹依枝-------too cool for school 雞蛋泡沫面膜

聽講依隻MASK都好多人讚,今日就等我去辨真偽
因為見到有位BLOGGER買左黎用所以我都買左比自己喇~
同埋E隻MASK好方便!唔洗fu好耐,佢係泡沫黎,好得意xd

產品介紹
雞蛋泡沫面膜-豐盈幼滑慕絲,可溫和地深層清潔皮膚,蛋白及蛋黃的滋養成分更具有高效的補濕功能,讓肌膚變得如雞蛋般白滑水潤。
美白、補濕、滋養同時進行,幼滑慕絲將蛋白及蛋黃的滋養成分導入肌底,讓肌膚變得像剝殼雞蛋一樣白滑。

我黎用你喇~~~I'm coming

未用之前我既毛孔係好明顯見到一粒粒:(
果個位一直都好明顯

用前先搖一搖再"枝"

細密既泡泡!!而且好香xd泡沫既密度好高

使用方法1. 首先以清水洗面後並擦乾臉部,乾手取約一個乒乓球大小的豐盈幼滑泡沬塗抹於全臉,避開眼部和唇部肌膚。
2. 輕輕於臉上打圈按摩約5分鐘
3. 豐盈幼滑泡沫的二氧化碳將蛋白及蛋黃的滋養成份打入肌膚。
4. 讓泡沫自然乾掉,再以微溫水洗淨

用後感
按摩既時間feel到塊面涼涼地,好舒服
用完之後塊面細滑左,而且毛孔明顯細左!!
冬天用好方便~因為係泡沫,上面唔會好凍XD
剩機幫皮膚做按摩
記得fu埋條頸呀!!!!
不過用完會有d乾,要即刻拍番爽膚水!



我會keep住每個星期用~希望毛孔問題有改善喇><!!加油加油

email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人試用分享