Translate

**TefuTefu™蜂毒V面派~~蜂毒V面塑顏套裝分享**

星期一, 11月 18, 2013 0 Comments A+ a-

好多謝TefuTefu™比機會我參加今次活動(人身第一次)
仲有一位邀請我既美容blogger
不過果日我當失路!結果大遲到q_q
好彩最後佢地工作人員比我入番去,真係唔好意思(第一次就...)

簡介
TefuTefu™ Skin Care護膚產品於韓國製造,品牌信念為「美從肌膚出發」。TefuTefu在日語古文的意思為「蝴蝶」,TefuTefu™ Skin Care品牌名稱亦源於此,象徵著每個女人能如蝴蝶般,在人生中不同階段蛻變成長,塑造出最美麗動人一面
蜂毒 - 被譽為天然安全的Botox,具有緊緻功能,極具保濕、高效舒緩抗菌,能瞬間提升皮膚的癒合性能,亦可刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生,舒緩乾裂等症狀,令肌膚得以滋潤。

事不宜遲,去果日活動既相先!
今次出席活動的嘉賓有沈震軒(Sammy)及夏尉喻(Barbie),而司儀就是李綺雯

送蜂毒 V 面塑顏套裝(包括:蜂毒深層潔面啫喱、蜂毒塑形緊緻睡眠面膜及蜂毒緊緻提升面部精華乳霜)
好開心呀有正野用XD我要向v面進發!!!

開始試用產品喇~首先係蜂毒深層潔面啫喱

質感係洗面gel ,無泡,味道十分清香,敏感肌都適合~
而且好適合冬天用~鎖水保濕~
功效:蜂毒深層潔面啫厘有效消除皮層下的雜質污垢、粉刺,提供持久保濕及滋潤肌膚功能,極具保濕、高效舒緩抗菌,有效改善粗糙及乾燥肌膚的問題,令肌膚得以滋潤,同時亦可撫平細紋,令肌膚重現柔嫩,恢復彈性。


因為我面頰好多粒粒,所以洗面會重點打圈依個位置

當然額頭,全面同頸都十分重要


第二係蜂毒緊緻提升面部精華乳霜
查上去按摩會更吸收更緊緻皮膚~
功效:蜂毒緊緻提升面部精華乳霜同時亦可撫平細紋,令肌膚重現柔嫩,恢復彈性。

想個鼻高d haha (記得都要查嫁!!!!)

最後係蜂毒塑型緊緻睡眠面膜
十分清爽,潤得黎唔痴笠笠,感覺舒服
功效:可促進肌膚細胞更生,即時紓緩受損受壓肌膚,提升肌膚吸收能力,使補濕,鎖水效果更理想。

用完緊係要yeah番張相

email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。