Translate

**華麗高貴! Ubeauty x JILL STUART 秋冬日閃耀彩妝工作坊**

星期五, 10月 03, 2014 0 Comments A+ a-

平時好少機會參加大牌子既工作坊,
今次終於可以一嚐滋味喇~~~
榮幸被邀請參加今次 JILL STUART 秋冬日閃耀彩妝工作坊~

很抱歉!今次我遲左少少到,所以咩都得影呀q_q
一開始已經有人介紹緊喇~

之後有位日藉化妝師教我地一步一步去做一個素顏底妝
用量要少唔好厚,粉底亦都係輕輕掃一下就上全面~

我化左妝黎上堂q_q(下次唔會嫁喇!)
我有落底妝再重新上過~學足化妝師教既方法,JILL STUART既底妝真係唔厚~

依三枝係JILL STUART既打亮乳霜,有分三隻色,提亮效果唔錯~粉色已很足夠!

之後就係眼妝方面既部份

因為我化左眼妝,所以就只有補下妝既份喇/_\
佢隻唇膏既顏色真係清新得黎又靚

最後大家可以睇下我既底妝同眼妝^3^

附合照一張XD


*同場加映*

今次活動分別收到JILL STUARTnail lacquer R & crystal lip essence   

crystal lip essence豐唇效果,而且有清涼薄荷味,而且很水潤,不會太黏笠,打造裸妝一流既唇蜜呢

之後係nail lacquer R 塗上兩層已經非常顯色!搽後幾快乾,而且佢氣味好香!一d都唔難聞,係一種花香味,好中意~而已顏色夠自然,搽左男朋友都睇唔出xd因為佢唔係幾中意我搽指甲油:s



email: puishan123456@yahoo.com.hk


有關產品及資料由JILL STUART提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。