Translate

**幾時都咁青春~Lady Varrie之夜**

星期二, 9月 30, 2014 0 Comments A+ a-

早前參加左Varrie既event,去到見識左佢地個brand xd
當日有美食相伴,仲有好多靚衫比你揀~
而且仲有work shop比你任玩!
係一個自己設計介子的小遊戲~~
美食當前!見到都肚餓xd
其實我對食物最有興趣(好想食多幾個q_q)
因為d衫都幾貴haha

擺設好靚呀~成個格局好有feel

最後我設計左咁既介子出黎xd(好hea)

今次既小禮物~有免費脫毛體驗1次同varrie既明信片~
我都希望可以出下fashion文xd(不過唔知會唔會冇人睇-,-)

設計師Carrie 

Carrie 相信若內心充滿著夢想和喜悅會讓自己看起來青春,勾起青春記憶,必定能保持花樣年華。即使已將近 20 歲的尾聲,也能穿上你的洋裝連身裙去踏上成為淑女的路。 
把完美的色系配上 2014 秋冬系列,Carrie 套用了令人心醉的冷粉紅於 “Lady Varrie” ,明亮的白色光影、深邃的啡色眼線、睫毛般濃密的黑色和性感紅唇都帶到秋冬的系列中




email: puishan123456@yahoo.com.hk


有關資料由Varrie提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。