Translate

**大家好耐冇見!!!豬豬の日常生活(特別篇)^(00)^**

星期二, 10月 14, 2014 0 Comments A+ a-

話說好耐冇POST下隻肥豬既相比大家喇XD
等我今日就出賣下佢A_A 
將佢既奇特日常分享比大家xd比大家笑下~~~

豬豬超危險動作!
為左想跳出個籠而不擇手段咁搵位跳!
首先係...先用個頭試探高度xd
小豬:「我想伸展下筋骨咋!」

豬豬超危險動作二!
為左心愛既糧食,不惜伸長成條腰去討野食!
小豬:「比我,比我!」

污糟豬出沒注意!
唔係甩毛期,但不斷咬甩心口既毛,
因沒有配種,假懷孕確實!
小豬:「人地要做媽媽喇,d毛保暖bb用」

大腳豬走天下!
對腳咁大都可以伸到出黎,
而且豬豬唔中意比人摸腳板底,一摸就縮..
小豬:「人地有香港腳緊係唔比摸!!」

靚靚豬唔領情!
一有小頭飾放係豬豬到,
佢都木無表情唔理人,好高竇呀!!!
小豬:「都廢事彩你!」

比豬豬串左咁耐,唔怕我有把柄在手!!
肥豬睡相大公開!!!!!

而且超級大特寫XD!!!
同屋企人笑左好耐既相xd

小豬:「.....」


~完~



email: puishan123456@yahoo.com.hk