Translate

**輕柔!蓬鬆!大愛HAIR PRO by Watsons熱能修護洗髮及護髮系列**

星期四, 10月 09, 2014 0 Comments A+ a-

有時要揀岩適合自己既洗頭水,真係會晒好多時間同金錢
今次,我終於搵到岩自己用既洗頭水喇>3<

因為屋企人主要係買家庭用品既角色,
所以PP一直都只係用屋企人中意用既洗頭水,
所謂好唔好用,都只係洗完乾淨就算!
不過今次一用之下,終於知道邊隻岩我喇XD~

HAIR PRO by Watsons 熱能修護洗髮及護髮系列 $69.9/520ml
蘊含[微修護分子] (NanoRepair TM – EL成分)及日本天然有機水稻和綠茶萃取物等。不含Parabens 類防腐劑、礦物油、矽靈、紫外線吸收劑、人工色素及SLS/SLES。

佢係利用熱風去修護頭髮,咁樣既話,以後吹頭都唔會傷頭喇><

左是洗髮乳,右是護髮素

洗髮乳是透明顏色,很容易起泡,第一次使用時會有點打結,使用多天後變得順滑很多
護髮素是奶白色,質地厚實,塗上後能立即順滑而且滋潤

另外的是精華乳,洗髮後半乾時用,用後再用風筒吹頭,主要為滋潤頭髮為主,我覺得效果不錯,每天使用更佳!

塗抹後的半乾效果

*效果圖*
最後是使用後的對比照~~這是第一次用後的圖片
可見頭頂非常油膩,髮尾凌亂
我屬於頭皮油髮尾乾的髮質,我習慣早上才洗頭,第一次用後有點乾,
不過吹乾後的頭髮非常蓬鬆,造型效果更好更持久!
使用多天後,頭皮已不再乾燥,而且感覺頭髮輕柔了很多
洗的時候也比以前滑了!真的超讚!!
而且頭痕煩惱也完全解決,超愛用呀XD!!


email: puishan123456@yahoo.com.hk


有關產品及資料由itrial及HAIR PRO by Watsons提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。