Translate

**天然煥膚!唔紅唔乸!CELLMAX Organic Moisturizing Peel**

星期三, 10月 15, 2014 0 Comments A+ a-

傳統既果酸一般都會令人皮膚泛紅,甩皮,更可能會出現刺痛!
完全唔紅唔乸唔紅既果酸療程,大家又知唔知呢~
就連敏感性皮膚都可以安心去做!
CELLMAX 科妍美肌再生中心 全新既美容療程!
天然有機膠原水感煥膚  Organic Moisturizing Peel
功效
軟化溶解過厚角質,清除表皮黑色素及其他有害物質預防及治療暗瘡、粉剌 
清潔及細緻毛孔、溶解黑頭,整體改善肌膚質素 
刺激真皮膠原蛋白增生,改善皺紋 
淡化表層色素,改善膚色,美白皮膚 
修復光學療程創傷,預防及改善反黑 
保濕滋養,改善乾紋及皮膚吸收能力,使後續護膚品及醫美療程效果更為顯注 
強效抗氧化,有效緊緻及提升輪廓

今次我就黎到CELLMAX依到體驗一下個療程喇!

官方圖(因為急得制,唔記得影環境xd頂住檔先)

填好問卷及個人資料後,首先係先卸去面上既妝/防曬
然後可以測試自己皮膚質素,佢係與同年齡人士排行

愈高分=皮膚質素愈好,我紫質得1%!!-0-
要勤補防曬!

油脂分佈地方,ONNO:(

底層色斑,好多之前留下既暗倉印:S

依家先知道,我18歲人仔,但皮膚質素好差Q_Q
一定要再努力D!!

之後我就入去等待準備開始療程,先睇下皮膚情況(黃光唔係太睇得到><)

療程前一照

清潔後

本療程重點!菠蘿酵酵素x褐藻有機成分而成既果酸!
療程時真係完全冇乸既感覺,feel到涼涼地,係完全冇異樣~

之後會fu一個保濕mask~
不過大家如果趕時間真係要早d出聲,
事關我果日3點要上堂,問左治療師話fu 15分鐘就得,
咁我好安心咁恰下,因為我有預早左時間大約搭9就走到,
點知過左15分鐘,20分鐘,30分鐘..我心急如焚,係咁嗌佢地出面都聽唔到q_q
我見住d時間係咁過又冇人理到我,果時真係好急,
最後治療師大概50分先番黎幫我洗,佢話fu 厚左所以fu耐d,唔想晒個mask,
我走既時候已經55分:( 所以大家趕時間真係要早d出聲,今次就有一個教訓了x_x

最後來個療程後既圖,皮膚滑淨左好多,而且果幾日fu水份mask係超吸收~
雖然有後小插曲,不過成個療程既服務同效果都好滿意!

如有興趣可到以下網址得到更多資訊



email: puishan123456@yahoo.com.hk


療程及有關資料由CELLMAX提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。