Translate

**2016 Halloween Tea Set!鬼同你high tea @DK Cuppa Tea**

星期日, 10月 23, 2016 0 Comments A+ a-

又係一年一度扮鬼扮馬既節日喇!
成日見到You Tube有好多唔同種類既Halloween化妝片,
自己都好想化埋一份!不過先唔講「扮野」,
襯住節日點可以少得節日限定既食物呢?

Halloween既糖果對我黎講已經唔夠,估唔到Halloween都會出tea set,中意high tea既大家有福喇!今個萬聖節一於同哇鬼們一齊high tea~

其實依間DK Cuppa Tea既tea set已經出晒名精緻同好食!今次都係第一次黎食tea,
勢估唔到會出Halloween Tea Set,入到去已經見到唔少應節擺設,
店員已經化身哇鬼們迎接我地,睇黎今次係走唔甩喇@0@

▲依個Halloween Tea Set充滿鬼怪成份,件件都睇得又食得,
而且仲有Tea Set必備既macaroon
外形仲係南瓜臉同蜘蛛!趣怪可愛~

首先黎個南瓜湯配大蝦,小小既酒杯份量已經夠晒入味,
大蝦肉質彈牙,味道頗甜,而南瓜湯個質感較澀,南瓜味好濃,香甜醒胃。

然後店員就行埋黎問我地「trick or treat」,我緊係即刻醒粒糖比佢喇!
但佢又叫我打開睇下,我毫無心理準備下打開,哇!(真係叫左出黎)

原來糖果入面並唔係糖咁簡單,原來係芝士丸、魚腐丸等等,真係好驚喜~

再黎就係迷迭香牛角包配煙三文魚,佢個牛角包可以話係我食過最好食既牛角包!
牛角包源至法國,就算齋食都完全唔dry,外層微脆而內裡鬆軟,迷迭香佈滿成個口腔,
非常香口同鬆軟!食上去唔會跌麵包碎。中間既切口位可以夾煙三文魚,不過我覺得就咁食更好味~

Halloween緊係唔少得血淋淋眼球既特別裝飾,但其實一樣可以食嫁@_@
外形做得好細緻,
眼球黑朱古力而下層就係朱古力鬆餅,眼球甘甜回香,而鬆餅味道中規中矩。

然後就黎自掘墳墓!?呀!唔係,係盜墓xd
盜墓牛肉批份量驚人,兩人share都好飽肚,而且味道好出色。
依個墳墓仲可以加上茄汁,提高tea set既驚嚇程度,血呀!!!
批既外層較硬,但掘出黎既餡料真係一級棒!

牛肉餡料非常豐富,真材實料唔會只得幾舊,而牛肉濃澀香口,
係牛柳而非牛肉粒,而且批內既醬汁非常入味,成個批既夾又好食。

仲有緊係唔少得充滿邪惡笑容既南瓜,呢粒南瓜其實係白松露朱古力
朱古力甜而不膩,帶淡淡既白松露香。而底下仲有粒芝麻黑糖麻糬,
口感好煙韌,芝麻味濃郁,食落去比較濟。

法式燉蛋上面點解有枝籤既呢?
原來依個Tea set仲有一個求籤小遊戲,當我求到一個號碼就會對應番籤既內容,
結合埋精油既功效黎解籤,不過見到枝籤係上面,都會諗究竟食唔食得既呢?

哇!店員係我面前表演一個火化儀式,將枝籤燒溶之後,原來真身係焦糖。
法式燉蛋+焦糖,咁先係一對,真係估都估佢唔到XDD
而味道方面亦都唔錯,燉蛋質感幾滑溜,焦糖令燉蛋既味道更香口。

最後就係tea set特配既蝶豆花,天使翼既玻璃杯顯得今次逃離DK Cuppa Tea仲有一絲希望,
飲上去冇咩特別既味道,感覺奇怪。

▲然後店員叫我加上依枝特製枝筒形"毒藥",杯蝶豆花開始進行化學作用!

神奇事情發生了,由原本黑實實既顏色變左紫紅色!(吳若希mode)點解咁既?點解既?
想知就自己去體驗下喇XD 今次high Tea可以話係我食過最有特色最應節同最好味而且最飽既tea set~

DK Halloween Special Party
日期: 22 ,29 ,30 of Oct 
時間: 6:30pm
以上三日,於上環店會有特別節目,尋寶遊戲活動!更有豐富遊戲禮物及最佳服裝奬!
另外,Party相片upload上Facebook 、 instagram等,最多人like也有奬!座位有限!
定位電話: 2386 3588



DK Cuppa Tea
地址:上環新街市街19號地舖 | 中環蘇豪士丹頓街16A地下
電話:2386 3588 | 2771 2847


評分詳情可按以下OpenRice連結喔!

email: noshan2009@gmail.com