Translate

**Pobling潔面神器??研究係米真係咁神?**

星期五, 7月 11, 2014 0 Comments A+ a-

大家平時經過卓悅,sasa既時候,係米成日見到Pobling潔面機既蹤影呢??
價錢大約$14x左右,點解近期會咁hit??
好多網店,樓上鋪都有賣Pobling,真係潔面神器咁好用?

咁岩我之前玩活動拎左部第六代番黎,我就同大家分享下喇!!
Pobling 聲波振動潔面刷 Pore Cleanser 
15000根纖維柔軟微細的刷毛  每分鐘能震動10000次 
可輕鬆深入毛孔徹底清除污垢
有效溫和去除面部過剩油脂及老化角質
使用AAA電池


先睇下我果部先!
因為用左差唔多個半月以上~個盒已經比我掉左

其刷頭的特製纖細刷毛 可以深入毛孔把殘留的髒東西帶走
刷頭既毛好細密,摸上去好柔軟,完全唔會整傷皮膚,值得一讚!

刷頭3個月需要更換一次,扭開既方式亦都非常方便

使用方法
1.把臉部打濕將洗面乳均勻塗抹在臉上  (建議使用較容易起泡沫的洗面乳)
2.然後用洗臉機開始 由內往外 由下往上 以畫圓的方式開始清洗臉部使用1分鐘即可
3. 用完後將刷頭用清水沖洗乾淨,並存放於乾爽通風處

同佢原本既使用方法有少少唔同,就係我會洗面乳塗係刷頭上,再用手指摔勻~
因為本人比較懶xd

Pobling既聲波震動可以對毛孔進行徹底清潔,
而我覺得下巴,鼻翼係重點要「震」既位置! 
我會係果到停留一段時間,而且不停重覆打圈~

*同場加映*
Pobling既賣點係為皮膚徹底清潔,所以底妝方面一樣可以被「震」走!
我覺得落完妝,再用一次Pobling洗一次面,係清潔過用對手!


我試過用完落妝水落晒之後用Pobling洗多次面,係見到佢刷頭上既泡沫橙黃色!!
證明我未完全落晒q_q!!如果化妝品殘留係皮膚上會令皮膚變差..
所以Pobling既清楚程度我好信任~~



不過佢又未算好晒,我見網上有sis同我有相同經歷就係..用Pobling出多左暗粒!
對!我都有相同情況,平時好少生既,但自從用左佢之後,冇神神出多粒咁,
可能係刺激到皮膚/太乾淨令毛孔分泌更多油脂

所有暗瘡性膚質不建議使用><!!洗爆粒瘡好易傳染去第2度:s

*用後圖*

用左大概個幾月我覺得整體都唔錯!有朋友冇見我一排,話我面夾既毛孔細左(果時好開心xd)
所以我覺得Pobling都係值得一用既產品~不過壞處係容易出暗粒!
注:左圖係出至annie's way既用前照



email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享