Translate

** 卸妝爽膚一take過!台灣學生熱爆Inner Skin平價版紅水**

星期五, 5月 30, 2014 0 Comments A+ a-

大家好呀xd~今次PP有幸收到PR既邀靖~
黎一試Inner Skin 水潤光全效淨膚液125ml既威力A_A
事不宜遲~馬上開始!!!!!!

Inner Skin 水潤光全效淨膚液 
125ML $49 / 500ML $119
Soothing Cleansing water
獨特加入法國原廠獨家保濕鎖水技術 Hydrowave-Tech,結合Hyalo-oligotm 小分子玻尿酸、AqualanceTM 水合保濕因子、MoistTM24
無香料、無色素、無酒精、無油份、無PARABEN(一種致癌成分)
卸妝同時做到保濕亦可配合導出儀作深層清潔


*眼妝篇*

我先黎一個眼線,睫毛卸妝測試!圖中我已標名唔同牌子既產品~

我會用棉花沾濕Inner Skin卸妝水,之後用手指禁實,等待30秒
可見有tony moly,maybelline睫毛液同kiss me眼線液已經大部份被卸去

我再用岩岩舊棉花捽左無數下,miss hana同solone都可以被卸去,
但因為防水性關係,kiss me 睫毛液仲殘留係到,需要用專業卸妝油先可卸去~


*底妝篇*

我分別揀左唔同色既bb cream,cc cream同粉底液作測試~


搽開晒後,我再好似上次咁禁住20秒
見到底妝已經有部份被卸去

這是手上殘留既底妝~

之後我再抹多幾次,底妝已完全被卸去!手背上既水份亦好快吸收左~
而且佢無香料、無色素、無酒精、無油份、無PARABEN~可以做到爽膚效果~香味都唔錯~


*同場加映*

做左咁多測試,我就黎個真人版喇!!
我前幾日出街,化左個淡妝,我當日用左miss hana cc cream,solone眼線筆,maybelline睫毛液
率先用上Inner Skin 水潤光全效淨膚液~

效果大概係咁~底妝可以完全卸去,但眼妝方面就留下一圈黑圈下眼肚,
因為solone眼線筆防水關係,所以比較難卸去(而且就算卸到,我都唔會係咁捽對眼x_x)


*結論*
Inner Skin 水潤光全效淨膚液
-天然成份
-可完全卸去底妝
-可作保濕,爽膚之用
-價錢較便宜

-未能卸去防水彩妝品
-眼妝停留時間比較長


銷售地點:
【My Princess Cosmetics Co. LTD.】我的公主

Inner Skin FACEBOOK 
My Princess 為香港分銷商
www.facebook.com/myprincessyoyo







email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由Inner skin提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。