Translate

**Annie's wayの旅「第二章」- 熊果素果凍面膜x羽翼晶鑽頂級面膜**

星期六, 3月 22, 2014 0 Comments A+ a-

一星期之後,pp又黎fu mask喇
今次我會介紹我至愛,大愛,最讚既人氣jelly mask
「熊果素玻尿酸淨白果凍面膜 」x羽翼晶鑽頂級面膜」

不得不提既就係,2個產品都係我最愛!!而且回購率係有100%(對我而言)
所以我要快快介紹佢地比大家識(應該都唔陌生xd)

熊果素玻尿酸淨白果凍面膜 250ml
Arbutin + Hyaluronic Acid Brighting Jelly Mask


功效:
深層清潔黑頭粉刺
完美結合高滲透「熊果素」
淨白精華與保濕皇后「玻尿酸」
能由內而外,精準捕捉已形成的黑色素
層層褪黑~淨化並導出。
更能
提高肌膚透明感與飽水

我即刻去用喇
因為佢既美白效果係咁多款入面做得最好,所以我係特別中意佢

比大家睇下我既皮膚情況先,
可以見到,咁耐冇fu mask,我塊面dry到..而且出油又大毛孔,膚色都好黃

熊果素果凍面膜係透明,味道都冇蝸牛咁香

係黃光下,我既黑頭都清晰可見,依家洗面lu~

以上係使用方法,應該會清楚d

咁我就跟住上面既步驟,fu左30分鐘左右就洗左佢喇~
結果如何呢!?

*用後圖*
看到嗎???皮膚即刻有美白既效果,而且毛孔都細左好多
鼻邊既粉刺都浮晒出黎,之後我就緊係....

經過一輪苦戰之後呢,我就決定用羽翼晶鑽頂級面膜
之前聽過QQ講,話佢勁貼面,咁岩我又有買,緊係自己去證實下喇~
同埋用完凍膜再用面膜既效果係好明顯嫁!!!心郁郁既我決定一試!


羽翼晶鑽頂級面膜 
SupremeDiamond light feather Mask


功效:
具保濕、嫩白、除皺、緊緻四效合一的頂級功效。採用細薄的羽翼布,厚度只有一般布的1/3。羽翼布不但輕薄貼服釋水力更高達2倍以上,讓肌膚吸收2倍以上的精華分子。屬LV級的面膜,給妳最頂級的呵護!

*用後圖*
完全,絕對係一fu之後,立即愛上呀!!!!!
超級貼面,好似自己既第2層皮(好似畫皮果d呢)
吸收力好強!!fu左大約30分鐘,皮膚已經吸收晒咁濟
fu既時候非常舒服,鼻位都cut得好好,係我塊面唔夠大xd有d位要摺

fu完之後,塊面再白左(顯得個黑眼圈黑到..)
面上精華大約按摩2-3下已經冇晒,但塊mask既精華係好夠!
用完第2日,我摸自己塊面係滑手而且好彈
超驚喜!!我覺得上次購物節係冇買錯,如果比我再揀,我會揀多幾塊羽翼面膜



*下集預告*
我仲有薰衣草舒緩睡眠果凍面膜同埋其他面膜冇用過,
唔知大家想我講埋薰衣草定係整係講MASK呢? 
希望你地比下意見我~多謝收看



email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享