Translate

**大遲到!!第十期蘋果盒(apple box)之其中兩件**

星期日, 2月 09, 2014 0 Comments A+ a-

已經係遲左差唔多一個半星期喇...依家先打真係有D唔好意思
同埋下星期一開始(姐係聽日),我就要開始連續2星期既MOCK EXAM...(仲打文!?)
所以諗住快快出埋佢..一段時間停打(暫時性)可能手痕XD....
不過都會少上黎..所以如果大家出左文就留個言提下我

好!!前言講完...講番主題先XD~
都唔算開箱文(掛?),因為我已經開左幾次仲要擺黎擺去xd
其實呢...我係後補生黎嫁原本我冇抽中到...但正選冇去拎~就變左我~都幾驚喜嫁

今次要介紹 Tony Moly 純100面膜系列--蝸牛 & BIOEFFECT 肌煥顏修護精華露
因為佢地比較容易試到效果比大家睇~

首先就面膜先喇!!
佢話100...咁面膜上面既粒粒唔通係....XD
仲有佢既精華既黃黃地嫁~用完仲有好多精華係塊面到~
而且面膜質地都幾貼面~

*用後圖*

我fu完後,就用精華液之後...訓教XD

2-3精華液係面上打圈按摩至吸收,
我用就2滴已經好足夠喇

*用後圖*
用完成塊面好痴><但感覺皮膚有左光澤!!
一齊喚醒肌膚喇!!!!


依家我要快D用晒入面既試用品之後用個盒黎放野
靚靚唔好晒嘛~~~咁多位姐妹我地唔知幾時再見喇掰掰~




email:puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享