Translate

**超級極速REVIEW!!得一張相既Beyond「修補之神」の大耳狐毛孔緊緻修護面膜**

星期二, 1月 21, 2014 0 Comments A+ a-

哇!!!!!!!大家好耐冇見喇係米好掛住我?????
DSE就殺到埋身,依近好多測驗考試之類...
搞到我冇晒時間整個BLOG,E篇係今年既第一篇...我遲左好耐:(
所以今次只能來個快速review,希望你地唔好介意喇

今次要介紹係-----------Beyond「修補之神」大耳狐毛孔緊緻修護面膜

簡介
BEYOND的品牌理念,以有機、天然、環保為選材原則,不含7大有害添加物,百分百謝絕動物測試。細意呵護您的肌膚之餘,更為保護自然出一分力。
BEYOND深信,追求美麗的心,源自對自然界的關懷與愛護。全新「修補之神面膜系列」特別以動物造型設計作包裝,表達反對動物測試驗的宗旨,所有「修補之神面膜系列」產品均通過嚴格的3S (Safety. Satisfaction, Stability) 品質檢證,無須以傷害動物的方式進行試驗,更獲韓國FDA認證為合格標準美白及抗皺產品,安全性及功效均備受肯定。

今次我係因為睇過大佬b推介而買既面膜xd
佢8個系列入面我簡左大耳狐毛孔緊緻修護面膜(因為我毛孔真係非常粗大)
所以我唔放入評級喇~
大耳狐毛孔緊緻修護面膜蘊含豐富蘋果萃取(Pyrus Malus Fruit Extract)及野大豆芽提取物(Glycine Soja Sprout Extract),能為肌膚源源提供所需養份,促進新陳代謝,溫和潔淨角質層,排走毛孔污垢物,讓毛孔回復緊緻,肌膚變得幼滑無瑕。

即刻去相(得一張)

潔面後,取出面膜,輕輕敷在面部, 待10至20分鐘後除去,並用指尖按摩至精華完全吸收。


*用後感*
取出面膜後既精華唔算多,面膜質地中規中矩,用後鼻翼兩旁面夾既毛孔明顯細左,
面膜面形設計好岩我,同埋好中意佢隻大耳
而且好適合上妝前用:D


email:puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享