Translate

**運用「水滴化妝海綿」- 打造透亮底妝**

星期三, 10月 16, 2013 0 Comments A+ a-

大家好呀~今次係我第一次分享妝文,希望大家多多支持喇
我都係新手仔一名XD,如果有咩地方錯左歡迎指正喔~

今次我想分享就係佢喇---------水滴化妝海綿
以下係佢既用法~

1.未濕水既水滴化妝綿(我中意E隻色呀)
2.浸水,待其變大
3.輕力捻出水份
4.8成乾左右
5.拈上常用的BB CREAM/粉底液
6.使用後進行清洗
大概係咁樣喇~

先睇我未上BB CREAM既皮膚先

左圖:可見我未上BB CREAM既皮膚偏黃同埋膚色不均(要做多D MASK喇)
右圖:承接第5個步驟之後,開始上面


用法係慢慢印開佢,印至每寸皮膚


可見面上既粒粒冇咁明顯~~(長年都有既煩擾粒粒)


鼻同唇就用佢尖既部份會好方便XP


大家睇到分別嗎膚色好自然,日光下十分透亮


最後送上全面圖一張


總結:
水滴化妝海綿 好處:
1.底妝更簿更貼,非常自然
2.不需推開,難推既CREAM都OK!
3.海綿面積大,唔怕查漏某個地方
4.鼻翼,唇邊都可以照顧到~
壞處:
1.清洗較麻煩
2.價錢偏貴
3.需定期更換

希望幫到大家

email: puishan123456@yahoo.com.hk