Translate

【活動】一站式娛樂平台|2018 世界盃|Now E APP

星期六, 6月 16, 2018 0 Comments A+ a-

2018 FIFA世界盃已經開鑼,不知大家是否已經徹夜追看賽事?
想隨時隨地收看賽事直播? 電信盈科全新的 Now E APP 就有獨家直播及重溫!
▲上星期六出席了Now E App Experience Event,一同體驗電信盈科這個一站式多元化的娛樂平台 — Now E APP
▲平台內容相當豐富,擁有眾多獨家供應商,包括HBO、MOViE MOViE、Now 爆谷及Viu TV,提供數千小時荷里活猛片、美國劇集、亞洲電影、劇集,及綜藝節目等。
▲電信盈科更成為首個香港營運商,推出Google Android TV盒子 – Now E電視盒!
於今年7月推出「即租即睇」服務,暑假期間就可盡情享受最新猛片!
而且採用彈性式收費,選擇自己喜愛的內容。

▲現在Now E APP推出一個月免費試睇綜合娛樂組合,下戴Now E APP及完成網上登記,
即可獲得一個月免費試睇,有興趣的朋友可以到以下網址登記!
立即試用https://getl.io/XuDsP



▲今次Now E APP更會獨家 2018 FIFA世界盃賽事直播,包括全程直播 64場2018世界盃賽事及重溫,想畫質、流暢度都保持水準,這個平台一定適合你!
用戶亦可按月按季訂購體育節目, 另提供按日訂購服務# (#6月25日起提供)
▲劇可以自己煲,但賽事當然要一齊睇!
Now E APP的用戶可登記最多五部裝置,支援兩部裝置同時觀看,和朋友一起眾樂!


有關Now E
官方網站:https://www.nowe.hk/
立即試用https://getl.io/XuDsP


有關資料由Now E提供,以上全屬個人分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢