Translate

**毛孩不再~LISSE 無痛永久激光脫毛療程。第一回**

星期三, 11月 19, 2014 0 Comments A+ a-

話說之前係LISSE抽中左5次永久脫毛療程,今次我終於去做激光喇~
我做既部位係前臂xd我係毛孩黎,真係超有需要脫毛呀!

我又黎到依個地方~

LISSE 無痛永久激光脫毛療程
以具權威的 Candela GentleMax Pro® 殿堂級脫毛科技配以獨有的755nm激光配以人工智能系統,有效偵測毛髮位置,破壞毛囊組織,使毛髮枯萎脫落,永久根除毛髮。而CANDELA 專利的Dynamic Cooling Device TM (DCD TM)智慧型冷卻系統,能達致真正無痛永久脫毛!

房間設施簡潔乾淨,而且有柔和音樂作配襯

在黃光下既毛髮,原本又多又長既毛毛,激光後變曲喇xd(激死你地!)
不過可能範圍大,過程既感覺好似比野介咁,但為左靚,我忍!
完成後隻手紅紅地,不過過一陣就好快冇事!
脫毛後要多搽lotion,而且治療師比左降紅膏而備不時之需

療程一小時後,白光下睇都白淨d!已經冇咁紅喇~~

*對比圖*
最後睇下對比照喇,依家仲未生出黎~so happy
下次既療程會係1月呀~~



email: puishan123456@yahoo.com.hk

facebook

有關療程及資料由LISSE Medical Sap提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢