Translate

**護膚最重要既步驟!!Bio-essence 深層去角質青春素**

星期三, 8月 27, 2014 0 Comments A+ a-

平時成日話護膚護膚,究竟皮膚係米真係可以吸收到護膚品呢?
點解平時搽幾多野都好似冇咩效果?
我地既皮膚每日都會增生角質層,如果我地唔定期去角質,皮膚就愈積愈多..
到時敷幾多MASK,搽幾多精華都冇用喇:(

所以!!去角質就係護膚最重要既步驟~

Bio-essence 深層去角質青春素
Deep Exfoliating Gel
有別於一般去死皮或磨砂產品,不含粗糙粒子,可天天使用。啫喱狀質地性質溫和,去死皮同時滋潤肌膚,絕無刺激感,適合任何肌膚使用,包括眼周及嘴角等脆弱位置。今天開始養成每天潔面前去死皮的習慣,溫和捽走死皮黑頭,收細毛孔!當中添加蜂王漿,潔淨同時鎖水補濕,肌膚即時潤白潔淨!

不用沾水,於皮膚上打圈按摩30秒,就能軟化多餘角質,捽走死皮,肌膚即時變得白滑細緻。使用在頸部手肘腳肘等死皮較多的位置更為有效!

手背示範,只需輕輕打圈按摩,就用出現一些「擦膠碎」,用清水沖洗後,皮膚會變得滑嫰
此產品性質溫和,天天使用亦可~

*用後圖*
全面使用後,近看就會見到一粒粒既「擦膠碎」,不過我不是很喜歡該產品的味道,感覺不討好
長期使用可以減少黑頭粉刺,皮膚長期keep住咁白滑~


大家知道去角質既重要性未呀~?另外,果酸都可以去角質,不過刺激性比較高,不太適合敏感皮膚使用,而且每星期只用1-2次,多用會傷皮膚





email: puishan123456@yahoo.com.hk

有關資料由Bio-essence提供,以上全屬個人分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。