Translate

**好物超推介!撞正第十七蘋果盒(apple box)**

星期六, 8月 23, 2014 0 Comments A+ a-

終於比我抽中佢喇!!(激動q_q!!!)
已經好耐冇見到佢,而且去拎果日仲要冒住大雨冇遮情況下去拎XD
真係非常難忘呢~

見到標題都知,冇錯就係蘋果盒~~~~~!!!!

當中仲有我既至愛極級要推薦比大家!!!!
就係佢就係佢!
Biore UV Aqua Rich Essence SPF50+ PA+++

水潤既質地,塗抹開會變得透簿而保濕,唔會有黏笠感
防曬度亦高,好適合外出使用,更重要係佢搽左好似冇搽咁呀xd!!!
推介度 ★x10

原本屋企已經買左枝,用到七七八八喇~

La Roche Posay Effaclar Mat
保濕+收毛孔
質地易推,控油能力唔錯,收毛孔未見效果

另外既產品~蚊貼造形可愛而且有得學英文
岩晒我惹蚊既人~呵呵
仲有個燒脂mask未用呢,之後會用><

適合暗倉性皮膚,因為我唔係,所以就比我放埋左一邊,之後先用xd

重點黎喇!!
肌美精深層抗皺保濕3D立體面膜

佢既面膜設計我真係非常中意!完全緊貼我既面形,特別係鼻位,其他面膜係做唔到~~
佢既精華量都幾多,而且面膜顧及到既地方好大~依點我好中意~
fu完30後,仲有好多精華係面上,保濕度亦都高~
推介度 ★x8

*用後圖*


最後最後,希望下次都中到apple box喇xd事關下期係Eva設計呢



email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享