Translate

**ALL OF 1 DAY COLOR CON REVIEW!!!~(*_*)~EP1**

星期四, 6月 26, 2014 0 Comments A+ a-

大家...好耐冇見...
近排有心冇力,謝師宴完左之後就咩都唔想做= =
所以..HAHA潛左水好耐

今次既1DAY CON REVIEW其實影左相好耐,但唔想整呀XD
拖到咁遲haha,希望你地仲記得我q_q


因為我平時都有con既習慣,想試下多d唔同款既1 day con
所以我大約每款都買一對,睇下個自然度同舒適度,再分享比大家~
左邊為裸眼,右邊係上眼圖
注:每對con平均戴上8小時

1 Day Acuvue Define 閃亮金

自然度
舒適度(剛帶上)
舒適度(一天後)

評語:照片是白燈下的效果,配戴後非常自然,有少少增大效果,
上會有少少移位的感覺,但過一會便沒有了,配戴上一天仍然良好~

1 Day Acuvue Define 動人啡

自然度
舒適度(剛帶上)
舒適度(一天後)

評語:因為是同一系列,舒適度同上,剛帶上仍是有點移位的感覺,
自然度比閃亮金較遜,但效果仍是不錯喔!

freshlook 星鑽系列 星鑽.亮啡

自然度
舒適度(剛帶上)
舒適度(一天後)

評語:1DAY CON中屬偏自然,自然度不錯,近看會較容易被發現,剛上時沒有任何不適,
但一天過後,雙眼非常乾燥(不知道是否帶得太多的問題),所以只能給5星

freshlook 1 DAY Pure Hazel

自然度
舒適度(剛帶上)
舒適度(一天後)

評語:雖然沒有增大效果,但上眼後十分明顯,適合化妝後配戴,而且配戴後會刮眼,
途中更不停流眼水,所以不到半天已除掉:(

博士倫 LACELLE Color 冷灰

自然度
舒適度(剛帶上)
舒適度(一天後)

評語:明顯的增大效果,而且顯色度很強,宜配合化妝配戴,剛戴會有輕度移位,
一天後眼睛會出現乾涸情況,很想立即除掉x_x


其後我會戴上更多唔同色系既one day con喔!!心思思想配戴one day color con既sis要留意喇XD haha 希望你地中意喇~~你地要記得我呀!!!我好快又番黎





email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享