Translate

**Annie's wayの旅「第三章」- 薰衣草舒緩睡眠果凍面膜 **

星期三, 5月 07, 2014 0 Comments A+ a-

呼呼~~~已經放左幾十日假,但懶到唔想打blog><
今日我的起心肝去打番喇.v.!!!!

今次係最後一集既「Annie's wayの旅」,我今次會介紹台灣人氣No.1
薰衣草舒緩睡眠果凍面膜  250ml
Lavender Relaxing Jelly Mask

今次因為係最後一集既關係..所以今次我會贈送一個真偽驗證比大家~
因為依家假貨愈黎愈多,所以我地一定要做一個精明既消費者!!(絕冇收錢成份嫁xd)
以下所有圖都係出至Annie's way既facebook page~

大家千祈唔好向一d來歷不明既賣家買野呀
好喇~我地進入正題~~~~~~~

薰衣草凍膜專為敏感皮膚而設,可以舒緩皮膚~
但係!!我媽媽係屬於敏感肌,果次購物節我買左比佢用,
佢早上用完都仲好地地,但一到晚上面就發紅喇.:s(佢皮膚敏感係會過一段時間,唔係即刻紅)
所以,就算防敏既產品都要做好敏感測試先好用呀~

係用之前我會用彩記既deep cleansing mask去一去黑頭先~

不過我問過blogger羅摩衍那,成份冇問題,但佢話「毛孔中的污垢不是這樣清除,如你覺得用它可收毛孔,那便是被它所欺騙」,所以大家都係睇清楚先好買喇><

大約10mins後.mask就會乾到7 8成,我就會洗走..就到戲肉喇!!!

先看一看我既凍膜圖xd



敷上面既時候,比之前用過既凍膜都有少少唔同@@
塊面會feel到有好輕微既"la la 地",但塊面冇敏感既情況出現~

之後我會把凍膜刮走,放到紙巾上面,然後去洗面~
係到可以見到,凍膜好明顯係紫色,唔知有冇色素呢><??(可能色素令我媽媽敏感?)


*用後圖*
用完之後,皮膚上既毛孔都有收細,而且面部清新舒服~
所以每人膚質唔同,都要揀番岩自己既面膜用呀^^!


今次「Annie's wayの旅」在此告一段落喇~~
希望大家都中意我依三集既小分享~~同比到一個參考比大家


email: puishan123456@yahoo.com.hk


以上全屬個人分享