Translate

**理還亂?理還亂理還亂....VS CCCCCCCCCCCCREAM**

星期一, 5月 19, 2014 0 Comments A+ a-

大家好嗎XD?近排PP開始番工,所以少左好多時間打BLOG:S
不過我唔會忘記你地嫁><!!!!話說依篇應該要12號前完成...但我拖到...:(
SO SORRY,唔講咁多喇!!

如果一個女仔係我面前,我會先睇佢頭髮再睇樣,所以擁有一頭秀髮係好重要!!(個人主觀感受)
頭髮毛燥會比人一種唔衛生既感覺,所以我覺得自己都要好好打理頭髮!


VS Sassoon
順柔提升基底精華乳Velvet Style Starter $49.9  50ML


使用方法:擠出適量(如一硬幣大小,隨頭髮長度適當增加或減少用量)在手中均勻揉開,然後用抓托的方式塗於髮絲上,無需清洗。
可單獨使用:修護頭髮減少毛躁打造俐落線條;於造型前使用,可提升頭髮可塑性,令髮型更細緻

質地好似乳霜一樣,令把頭髮更加柔順,不毛燥~

在手中均勻揉開,然後用抓托的方式塗於髮絲上,無需清洗。


*對比圖*
右邊是用了精莘乳,而左邊則沒用,明顯地右邊頭髮比左邊的順滑,較少毛燥感,而且頭髮也顯光澤
這個更可當作捲髮前的底霜用!令頭髮減少傷害,令造型更立體!!


大家一齊擁有一頭飄逸既秀髮吧><!!





email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由itrial及VS Sassoon提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。