Translate

**簡易快速出門-上學篇!Miss Hana水感控色CC霜**

星期日, 2月 02, 2014 0 Comments A+ a-

大家係米好掛住我呢(嘿嘿xd....
黎到新年...我祝大家愈黎愈靚~馬上變靚~最緊要係青春常駐喇!!!!

近排可以放下假,PP玩到勁夜訓X_X皮膚差晒..
之後仲有幾日番學...又唔想比同學見到我既殘樣
Miss Hana寄左枝 水感控色CC霜 比我>3<簡直係救命恩人Q_Q
先介紹下佢喇~


睇左咁多資料..係時候到我分享

因為係上學篇,所以我比較,主要都係改善膚色同唇色~
化妝部份就冇喇XD不要見怪

Miss Hana既CC cream質地非常水潤,輕輕推開再打圈已經好快滲透左皮膚~
唔會推極都係白色一灘xd非常快速,水感up,好適合趕時間既女仔

我多數都係以手指打圈導入皮膚~

搽左同未搽既分別~好明顯原本較黃既膚色立即變得透亮~
有一次出街,男朋友話我塊面白左xd

不過唔好當正佢係bb cream一樣有咁多功效cc cream主要係用黎改善膚色,打底用,所以遮瑕力一殷
微微既豆印都未必遮到~

另外想提一下!!我用水沖下我試色果個位,佢係有出現水粒既情況(證明有份)
所以建議大家潔面程序做2次即可完全洗走cc cream,唔洗用卸妝液(如果有化妝既朋友緊係要用xd)

因為我唇色本身比較白,所以有色既潤唇膏對我係非常重要!
今次我選擇FreshRose Lip(有色潤唇膏)

因為冇影我原本既唇色,所以用住以前冇搽唇膏既相比大家睇(非常蒼白,仲要甩皮- -!)
Fresh既lip好滋潤呀!!上色度唔係特別出眾,但對我黎講已經好夠
如果唇色偏深色既女仔就唔太岩了:p

最後!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
當然你show個對比圖喇


*用後感*
Miss Hana水感控色CC霜對我e種趕時間既女仔真係欣物~保濕程度都好足,唔會乾~
係一個零粉感既妝,均衡膚色,但遮瑕力一殷

email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。