Translate

**Cleen光學脫毛療程全過程EP.1~發誓以後「一毛不拔」!!**

星期四, 8月 14, 2014 0 Comments A+ a-

今次我被邀請試用cleen光學淨滑脫毛中心,享用免費毛髮分析,以及3次免費腋下脫毛療程體驗。 
經過今次第一次既體驗之後,我決定....
我買左10次腋下脫毛療程,因為我唔可以再自己拔毛喇q_q

事關經過毛髮分析之後,我既皮膚情況係非常之差T^T
黎緊之後,我都會分享我之後既情況(包括試用同自購)
如果大家有興趣彩光脫毛,可以參考我既博文xd


專注年輕女生毛髮 - cleen「光學淨滑脫毛中心」 
為新一代宣揚「光潔、淨滑」美麗新肌準, 
以歐盟認可的700-950nm「光學淨滑」技術, 
無痛清除毛髮,呵護女生細嫩肌膚。 
cleen療程全獲歐盟CE認證,質素被受肯定,安全可靠。



我去左朗豪坊32樓果間,入面環境整潔,令人有種信賴既感覺~

入到去等候既時候,有服務員會為你提供飲料,服務貼心
走既時候又提你拎遮~

之後就會有負責既治療師同你講解療程效果同對比其他脫毛方法(如脫毛膏等)

脫毛過程會有D暖,毛髮較粗既人會覺得熱,LALA地(我係/_\)
治療師話我既皮膚情況好差,沉左好多色素,如果再自己拔取,皮膚只會愈來愈差,
近何況我依家先18歲,唔應該有咁既皮膚..我自己都知咩事Q_Q
由細到大就用眉鉗拔underarm既毛,生過好多次瘡,所以搞到咁...

注:以下會有嘔心歷圖!!!


右手療程前

右手第一次療程後

左手第一次療程後

可見我既毛孔已經粗大到一粒粒起雞皮咁,治療師都話我咁既歲數有咁既皮膚好誇張q_q
左手更嚴重!!!有3個位置可見有啡色既色素,所以我真係唔可以再自己拔毛

我決定購買10次腋下脫毛療程,脫毛之餘又可以保護我既皮膚><

因為佢做緊推廣,試完第一次就有$3.388既價錢黎做10次,再加埋我既試用3次,應該就可以完全脫晒喇xd所以我都好期待下一次既療程~

**現凡憑以下網址能夠得到 免費光學淨滑脫毛腋下療程3”  專業毛髮分析**


Cleen光學淨滑脫毛中心:
 詳細地址:     銅鑼灣金朝陽中心38
查詢電話:     2682 9200
 詳細地址:     旺角朗豪坊辦公大樓32
查詢電話:     2338 1288


療程售價 : $3,888 (包括10次療程)
(按療程次數、療程時段、療程部位、顧客需要區分,以供不同客人彈性選擇)



email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由Cleen提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。