Translate

星期五, 4月 18, 2014 0 Comments A+ a-

好耐冇見喇大家q_q終於都考晒主科,差選修~
所以依段時間可以上黎偷下懶xd
復活節到左喇~唔知大家有冇去邊到玩呢~?
近排咁熱..我都好想著下裙/短褲出街:p

但係...見到我對多毛又長又黑既腳..就真係好怕比人見到- -
而且之前收到shewin既試用係ST.IVESbody lotion..
心諗..我對腳咁多毛,show出黎米比人笑- -(仲點打blog wo q_q)

所以!!!!今次pp決定黎個crossover!!VEETxST.IVES
事先聲明喔!!VEET購於卓悅$51.9,而ST.IVES就係SHEWIN試用~

來個封面照,等大家期待下XD

Veet®3分鐘脫毛乳霜 乾性皮膚適用 100ML 卓悅$51.9
脫毛乳霜能有效溶解體毛,絕不會有剃毛後的紅腫情況出現,亦毋須擔心毛髮再生時變得粗硬。再配合特備的溫和配方,讓肌膚迅即變得如絲柔滑,性感迷人,使你時刻都保持在最佳狀態。
*注意事項*
*專為腿部、手臂、腋窩及比堅尼部位而設,但不適用面部、頭皮、胸部、肛門或生殖器官
*切勿用於有膿瘡、傷口、斑、痣、紅腫痛癢或曬傷的肌膚,也不適用於72小時前曾用剃刀脫毛或曾對其他脫毛膏產生不良反應的的肌膚。

*每次使用前,請先遵照使用說明於一小處脫毛部位試用脫毛膏,以測試皮膚反應。假如24小時後該處肌膚沒有不良反應,即可繼續使用。
*若肌膚有紅腫或痛癢,就表示過敏。應立即把脫毛乳霜清除並用水清洗肌膚。如不適持續,必須送醫診治。
*建議於脫毛24小時後,才使用止汗劑、香水或緊膚水;或作日光浴。

未用前既雙腳情況(見到都唔想POST- -)

2.將脫毛膏直接擠出在脫毛位置上,用內附的刮匙將脫毛膏均勻塗開,厚度需足夠遮蓋體毛
3.讓脫毛膏在肌膚上停留3分鐘小心計時
4.然後用刮匙前端輕輕測試一小處肌膚。如果體毛輕易脫離肌膚,就表示脫毛膏已發揮功效
5.接著用刮匙前端刮去多餘的脫毛膏。有需要,可多待數分鐘才清除,但切勿超過6分鐘
6.然後用水徹底沖洗肌膚,並輕輕拍乾

用後,右腳和左腳的分別~

脫毛之後,皮膚較為乾燥,所以配合ST.IVESbody lotion
令皮膚保持幼滑><!!!

質地易推,輕易吸收而且唔油膩~
建議沐浴後使用,效果會事半功倍

脫埋第2隻腳先~~
100ML應該可以再脫到2-3次XD~


*用後感*
Veet®3分鐘脫毛乳霜-可以快速脫毛,方便易用,化學味道不會太濃烈,沒有敏感,可以乾淨地除去毛髮,價錢合理。但大約2天後,毛髮已開始有小黑點生長(近睇)

ST.IVES body lotion-質地易推,容易吸收唔油膩,長期使用會令皮膚幼滑不乾燥,氣味亦十分清香,手肘,腳跟位置需要長期使用才能回復肌膚般幼滑~

睇黎依個夏天我要會同脫毛膏一齊對抗可惡既腳毛喇



email: puishan123456@yahoo.com.hk


部份產品由shewin提供,以上全屬個人分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。