Translate

**聖誕開心大掃貨之敗家女VS肥豬^(00)^**

星期日, 12月 22, 2013 0 Comments A+ a-

大家好呀!!!聖誕就到~我學校都放左假喇~~
見前排咁多SIS分享佢地既戰利品,我又學下先
今次仲誠邀左我隻肥去揀佢心愛既產品
有時女人買下野比自己開心下都幾好呀

聖誕特別令人興奮><即刻睇相喇,嘿嘿

以上就係我買左既化妝品/護膚品(有D係聖誕禮物黎)
姐係呢..D衫我仲未計XD..影埋可能比你地話我晒左咁多錢HAHA...

首先..依家邀請我家既肥去揀佢中意既野先~
佢揀左HOLIKA既天然蜂蜜芥花睡眠面膜,豬鼻貼同埋DOLLY WINK 02眼影~
最後..佢係死咬住個豬鼻貼唔放- -(果然係同類呀...)




我夢寐以求既女神(益若翼)化妝品終於買左喇!!!好開心好感動
我一定會好好利用嫁

依幾日會勤力番打BLOG,希望大家多多支持喇~
大家既留言係我既動力><!

預告:
下次我會分享既聖誕妝容,希望多多支持