Translate

**掰掰細紋,浮腫!The Body Shop完美幹細胞活肌組合**

星期三, 10月 08, 2014 0 Comments A+ a-

最近The Body Shop新出左完美幹細胞活肌組合!今次我可以有7天既試用,等我一試龍定鳳!

今次試用包括有 植物幹細胞眼部活肌精華 及 植物幹細胞活肌精華
The Body Shop®植物幹細胞眼部活肌精華,針對亞洲女性眼部肌膚的3大特質,質地輕盈清爽,特別適合於氣候潮濕的亞洲地區使用。以植物幹細胞科技,萃取生長於阿爾卑斯山雪絨花的精華,有效激活眼周細胞更新,改善眼袋浮腫及眼部細紋等問題,配合木薯萃取物,有助提升眼部肌膚的緊緻效果,讓雙眼顯得明亮有神,重塑懾人眼眸。

因為想方便易取及開封後再用問題,我把精華都各倒入已消毒既小瓶裡
另外,原裝的植物幹細胞眼部活肌精華特設金屬滾珠按摩頭,為眼部提供一個既方便又可抗疲勞的眼部按摩。配合8字方式來回按摩眼部,並以指尖在上下眼周輕輕按摩至吸收,有助刺激血液循環及改善眼部水腫問題。金屬滾珠更可調節用量,並為肌膚帶來冰凍感受。

完成囉~開始試用!

植物幹細胞活肌精華,氣味清香,搽上面後打圈按摩10秒已極速吸收晒!
皮膚滑左,用左7日,皮膚彈性好左,好中意佢隻質地~唔洗塊面油笠笠咁訓教~

浮腫問題有改善,質地亦都係非常易吸收,可以提升眼部肌膚~如果可以配合滾珠按摩頭,按摩效果更好~




email: puishan123456@yahoo.com.hk


有關產品及資料由THE BODY SHOP提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。