Translate

**LISSE「臉部美形Tea Party」隱適美x保妥適**

星期日, 8月 10, 2014 0 Comments A+ a-

大家好呀~~XD
之前pp參加左LISSE既「臉部美形Tea Party」,講解有關隱形牙箍同Botox既資訊~

首先介紹下LISSE喇~
品牌理念
LISSE 相信醫學皮膚護理是對個人身心舒泰的追求,也是一種生活品味的享受。因此,LISSE 揉合醫學皮膚護理及突破性療哲學的理念,以專業科技,打造尊貴寧靜的私人理療空間,致力提供最貼身、個人化及一絲不苟的高效醫學美客服務。

我今次黎到佢地中環店舖到聽~(不過我係完全唔記得帶相)
所以以下既相出至其品牌官方網站/facebook~

LISSE既大廳,環境十分寫意

依個就係我地聽講座既地方喇~亦都係等候室

有關隱適美 ( Invisalign ): 
隱適美利用先進的立體剪裁電腦圖像科技,為矯齒人士度身訂造及生產矯齒工具 --可自行除下隱形牙箍,能為您逐漸將牙齒矯正,使牙齒排列整齊。療程期間,使用者只需每日佩戴牙箍 22 小時,並每兩星期更換一副新的牙箍,牙齒就會在不知不覺間逐漸移至理想的位置,並排列整齊~

隱適美可以令你唔怕比人笑鋼牙!!

只要每日佩戴隱適美隱形牙箍至少22小時,您便可以選擇在特別的場合或約會時自行除下牙箍,不妨礙您渡過每個特別的時刻。

有關保妥適 ( Botox® ): 
保妥適一種經高科技純化、從肉毒桿菌素 A 型(Botulinum Toxin Type A)中萃取的蛋白質能降低肌肉收縮張力,幫助臉部肌肉放鬆,有助撫平表情紋瘦面


它是一種從細菌提煉出的高純度蛋白質,可以阻隔神經末梢的訊息傳遞,從而令繃緊的肌肉放鬆,以快速、簡單及有效地撫平面上的皺紋,例如額頭的火車軌、眼旁的魚尾紋及雙眉間的苦情紋。

Botox 亦適用於提升雙眉及嘴角,以及軟化頸部嘴唇的線條,並可以有效減少腋下、手掌及腳的汗水分泌。


最後講解完有抽獎活動,我抽中左xd有得免費享用整個脫毛療程,yeah!!!(恨左好耐)
之後我就會share番脫毛既體驗喇~~




email: puishan123456@yahoo.com.hk


產品及有關資料由LISSE提供,以上全屬個人試用分享,如有興趣,請自行向該品牌查詢。